Saturday 22 September 2012

Tolak Minuman Keras??

Aktres Kim Ha Nuel membuat pengakuan yg dia berhenti daripada minum minuman keras selepas putus hubungan cinta dengan teman lelaki.
 Dia membuat pengakun itu dalam program 'Healing Camp' yang disiarkan baru-baru ini.
"selepas putus cinta dengan taman leleki,saya takut kalau-kalu saya akan melakukan sesuatu yang bodoh kalau asyik minum akhohol. Sebab kalu saya mabuk,tanpa disedari saya mesti telefon dia.Itu memalukan
"Untuk elak melakukan perkara yang boley disesali,saya berhenti mengambil akohol selama setahun.Ternyata menjauhkan diri daripada minumam keras baik untuk kesihatan.
"Masa berduka itu saya penuhi dengan menjalani latihan gi gim,"kata Kim Ha Nuel tentang pengalam putus cinta sewaktu usia 29 tahun....eizay(admin4)
......

No comments:

Post a Comment